Topošais „NSX” bruņojas ar trim motoriem

Honda NSX

Japāņu autoražotājs „Honda” bija sarīkojis topošās sporta kupejas „NSX” spēka agregāta slēgtu prezentāciju.

Kā ziņo populārais interneta medijs „Automotive News”, „NSX” aprīkojumā būs “Honda” patentēta oriģināla spēka agregātu sistēma „Sport Hybrid-All Wheel Drive”. Proti, katru no kupejas priekšējiem riteņiem griezīs elektromotors, bet mašīnas aizmugures daļā atradīsies V6 benzīna dzinējs, kas gan piedzīs aizmugurējās ass riteņus, gan arī kalpos kā strāvas ģenerators.

Konstrukcija paredz, ka līkumā pagrieziena iekšpusē esošais priekšējais ritenis apgādās ar papildu enerģiju ārējo. Tādējādi tas nodrošinās ne tikai ekonomiskāku enerģijas izlietojumu, bet arī labāku mašīnas vadāmību.

Benzīna motora darba tilpumu ražotāja pārstāvji pagaidām nav atklājuši,

taču prezentācijā ticis atzīmēts, ka tam nav obligāti jābūt lielākam nekā 3,5 l V6, kāds ir „Acura RLX” arsenālā. Par pārnesumkārbu zināms tik vien, ka „NSX” ir paredzēts divsajūgu „robots”, taču nav informācijas par pārnesumu skaitu. „Honda” rīcībā jau ir septiņpakāpju divsajūgu robotizētā transmisija, taču izstrādes procesā atrodas arī astoņpakāpju agregāts.

„Honda” supersportists „NSX” tirgū nonāks 2015. gadā.

Birkas: