„Toyota” jaunās paaudzes sedans „Corolla” visai negaidīti uzrādījis nepietiekamu izturību amerikāņu „IIHS” triecienizturības pārbaudē.
Amerikas apdrošināšanas satiksmes drošības institūts (IIHS) kopš pagājušā gada ieviesis stingrāku metodiku automobiļu triecienizturības testiem un, pateicoties tam, vairākiem modeļiem atklājušās vājās vietas.
Nupat zināmas strukturālās problēmas atklājušās arī jaunajai „Toyota Corolla”. Sedans cienīgi izturējis tradicionālās pārbaudes, taču izgāzies frontālajā sadursmē ar masīvu šķērsli ar 25% priekšdaļas pārklājumu. Šādās avārijās ir liels traumatisma risks tieši vadītājam, jo trieciens ir vērsts tieši pret automašīnas kreiso priekšējo stūri.
„Corolla” šajā testā saņēma vērtējumu „Marginal”, kas nozīmē „uz robežas”.
Kā atzīst „IIHS” eksperti, virsbūves strukturālā izturība izrādījusies negaidīti zema, kā rezultātā trieciena rezultātā spēcīgi izmanījies kabīnes daļas apjoms, smagi traumējot vadītāja kreiso kāju. Bez tam ir nošķiebusies auto stūre, tādēļ manekena-vadītāja galva noslīdējusi no drošības spilvena un atsitusies pret priekšējo statni un paneli, saņemot bīstami spēcīgu triecienu.
Lai gan daudziem modeļiem šis izrādījies smagākais no pārbaudījumiem, vairāki „Corolla” sāncenši to izturējuši godam. Tostarp, piemēram, „Honda Civic” un „Hyundai Elantra” ir nopelnījušas augstāko vērtējumu „Top Safety Pick+”. Kopvērtējumā arī „Toyota” saņēmusi „Top Safety Pick”, taču bez plusiņa…