Pēc pāris mēnešiem tirgū nonāks „Toyota Avensis” modernizētais modelis, kura publiskā pirmizrāde notika martā Ženēvas autoizstādē.
Jau Ženēvā bija iespēja novērtēt, ka „restailinga” rezultātā „Avensis” ir piedzīvojis ievērojamas vizuālas izmaiņas, un tā „seja” ieguvusi aktuālos korporatīvos vaibstus.
Taču, kā izrādās, ne mazāk interesanti jaunumi atklājas zem motora pārsega. „Avensis” aprīkojumā iekļauti divi jaunu dīzeļdzinēji no „BMW” arsenāla. Turpmāk kā bāzes motors kalpos 1,6 l „D-4D”, kas stāsies līdzšinējā divlitrīgā dīzeļa vietā. Tā maksimālā jauda ir 110 ZS, bet griezes moments – 270 Nm, kas tiek sasniegts robežās no 1750 līdz 2250 apgr./min.
Otrs jaunums ir 2,0 l/141 ZS turbodīzelis ar 320 Nm griezes momentu. Tas nomainīs morāli un fiziski novecojušo „Toyota” 2,2 l agregātu.
Kas attiecas uz 1,8 l benzīna motoru, tam veiktas nelielas modifikācijas, kā rezultātā dzinējs padarīts nedaudz ekonomiskāks.
Bez tam „Avensis” aprīkojumā tagad būs jaunākās paaudzes drošības komplekts „Safety Sense”.
Tajā ietilpst frontālas sadursmes brīdinājuma sistēma, ceļu horizontālā apzīmējuma monitoringa sistēma, ceļa zīmju atpazīšanas sistēma un vesela plejāde citādu elektronisku asistentu.