Kompānija „Isuzu” nelutina publiku ar biežiem jaunumiem, taču reizumis sagādā kādu pārsteigumu. Un tā nupat dienasgaismu ieraudzījis brašs apvidus automobilis ar neizteiksmīgu modeļa nosaukumu „MU-X”.
Patiesībā gan tas ir māteskompānijas „General Motors” ražotais „Chevrolet Trailblazer”, kam tikai piešķirta „Isuzu” identitāte, lai ar atšķirīgu zīmolu lielo amerikāņu apvidnieku tirgotu Klusā okeāna reģionā un Austrālijā.
Tieši tāpat kā bāzes modelim arī „MU-X” pamatā ir robusta rāmja konstrukcija un iespaidīgs 230 mm klīrenss.
Savukārt dzinēju gamma ir analoga mūsu tirgū pazīstamajam „Isuzu” pikapam „D-Max”,
t.i., piedāvājumā ir tikai divi dīzeļi – 2,5 l/136 ZS un 3,0 l/175 ZS. Abiem motoriem ir pietiekami vilkmes, lai automobilis varētu vilkt 3-tonnīgu piekabi.
„MU-X” bāzes komplektā ietilpst piecpakāju manuālā pārnesumkārba, bet komforta cienītājiem tiks piedāvāts „Aisin” piecpakāpju „automāts”. „Isuzu” apvidnieks būs pieejams gan ar aizmugurējo riteņu piedziņu, gan arī pilnpiedziņu.
„Isuzu MU-X” salonā trīs rindās izvietotas septiņas sēdvietas, tostarp otrajā rindā ir trīs atsevišķi, visos virzienos regulējami sēdekļi. Kā liecina ražotāja informācija, visu (6) pasažieru sēdekļu atzveltnes var nolaist izveidojot apjomīgu kravas telpu ar pilnīgi līdzenu grīdu.
„Isuzu MU-X” bāzes cena ir 40 500 Austrālijas dolāri (aptuveni 28 000 eiro).