Trīs iemesli kādēļ apmeklēt izstādi “Auto 2013″ + fotoreportāža

01 - Izstade Auto 2013_26.04.2013 348

Pēdējo piecu gadu autoizstādes, tostarp arī  ”Auto 2013″, protams ne tuvu nevar lepoties ne ar tādu spožumu, ne vērienu, kā tas bija pirmskrīzes gados, kad Rīgas autošovs pat bija oficiāli iekļauts OICA starptautisko izstāžu sistēmā. Taču aizstaigāt vai aizbraukt līdz Ķīpsalas izstāžu centram tik un tā ir vērts – ja vien autopasaule vispār kaut cik interesē. Trīs galvenie iemesli “AutoMedia.lv”skatījumā, kādēļ vērts apmeklēt izstādi “Auto 2013″…

1. Neskatoties uz kopumā samērā trūcīgo zīmolu pārstāvniecību,

eskpozīcijā ir pat par dažiem jaunumiem vairāk kā bija solīts pirms izstādes.

Piemēram, bez krosovera “Renault Captur” franču ražotāja stendā redzams arī jaunās paaudzes “Clio” universāls “Grand Tour”. Izrādās, ka tas jau brīdi pieejams tirdzniecībā Latvijā, taču to labākajā gadījumā uzzinājuši tikai tie, kuri dažu pēdējo nedēļu laikā iegriezušies “Renault” dīlercentrā. Pašiem “Renault” pārstāvjiem “Clio Grand Tour” nonākšana Latvijā un debija izstādē dīvainā kārtā nav likusies tik svarīga, lai to izziņotu vismaz norazes medijiem un pat izstādes rīkotājiem.

Vēl izstādē tālā un patumšā halles stūrī atrodams vienīgais izstādes elektroauto. Tas gan nav kāda no lielo autoražotāju produktiem, bet gan mazpazīstama franču-vācu kopprojekta auglis – tīsvietīgs pilsētas elektrokārs “Mia”. Taču “Mia Electric” Latvijā ir oficiāls pārstāvis, kas pērn pamanījās piegādāt Rīgas domei elektromobiļus “Think City”.

Tieši pie Ķīpsalas izstāžu centra galvenās ieejas atradīsiet baltkrievu kravas autoražotāja “MAZ” izstādītu Dakaras rallija sacīkšu prototipu, kā arī rallija ”MAZ” tehniskās palīdzības mašīnu. Jokaini, bet pārstāvis “Alkom Trans”, pēc izstādes rīkotāju sacītā, arī ne pušplēsta vārda pirms izstādes neesot bildis, ka ekspozīcijā būs redzams, kas tāds.

2. Pat autopārbūves lietās personīgi neieinteresētiem ļaudīm, iespējams, tomēr var būt ir interesanti apskatīt, ko iespējams uztaisīt no vienkārša vidēja vecuma “VW Golf”, nemaz jau nerunājot par zviedru uz Rīgu atvesto “Zelini” vai jancīgo louraideru ar “Volvo” degunu.

3. Pavisam noteikti uz izstādi vērts aiziet, ja plānā ir jauna auto iegāde un jūsu nolūkotā zīmola spēkrati ir pārstāvēti Ķīpsalā. Speciālie izstādes piedāvājumi ļaus labi ietaupīt, jo cik var noprast, izstādes piedāvājums no ikdienas cenas autosalonā var atšķirties robežās no 10 līdz varbūt pat 20%. Turklāt tas attiecas ne tikai uz vieglajiem auto, bet gan jau arī uz komerctransportu.