Pēc pāris nedēļām Ženēvas autoizstādē franču ražotājs „Renault” iepazīstinās plašāku sabiedrību ar pilsētas mazauto „Twingo” jauno paaudzi.
2008. gadā „Renault” nolēma radīt nākamās paaudzes „Twingo” ar mērķi no jauna atmodināt inovatīvo garu, kas bija raksturīgs 1992. gada pirmdzimtajam „Twingo”. Bija uzdevums, spītējot mazajam izmēram, izveidot vēl ietilpīgāku un dinamiskāku pilsētas auto, un tā franču dizaineri nonāca pie domas par dzinēja iebūvēšanu aizmugurē, lai arī bija skaidrs, ka šāda koncepcija sadārdzina ražošanu.
„Renault” atrada kopīgu valodu ar „Daimler”, kas tolaik vēl zīmēja nākamās paaudzes „Smart”. Un 2010. gadā abi uzņēmumi noslēdza stratēģisku sadarbības līgumu, tā liekot pamatus kopīgai topošā „Twingo” un divvietīgās un četrvietīgās „Smart” versijas attīstībai.
Novietojot dzinēju aizmugurē, tiek atslogots tā priekšgals, kas sevišķi jūtami iespaido vadāmību tieši mazam pilsētas automobilim. Turklāt nelielais dzinējs un stūros novietotie riteņi nozīmē, ka no tā necieš lietderīgi izmantojamā salona telpa.
Līdzīgi kā tā priekštecis, arī jaunais „Twingo” būs pieejams četrās dzīvīgās krāsās – gaiši zilā, baltā, dzeltenā un sarkanā. Dažas raksturīgās stila iezīmes pārņemtas no „Renault 5”, tostarp aizmugurējā stikla slīpums un sānu izvirzījumi.
Auto „sejā” atspoguļojas jaunais korporatīvais stils,
tai skaitā uz melna fona izceltais „Renault” logotips. „Twingo” izteiksmīgo „skatienu” paspilgtina lielie priekšējie starmeši, virs kuriem izvietoti pagriezienu rādītāji, kā arī LED dienas gaitas lukturi. Auto silueta līnijas atstāj jautru, tomēr robustu un sportisku iespaidu.
Pilnīgs jaunums „Twingo” saimē būs modeļa versija ar piecām durvīm. Līdz šim Twingo bija pieejams tikai trīsdurvju variantā.
„Tas ir moderns skatījums uz pilsētas auto žanru, akcentējot inovācijas līniju un konstrukciju ziņā. Jaunais „Twingo” ir dzīvespriecīgs, rotaļīgs un enerģisks mazauto,” tā savu lolojumu raksturo industriālā dizaina nodaļas vadītājs Lorenss van den Akers.