Īsi pirms Motntekarlo rallija – pasaules čempionāta pirmā posma – „Volkswagen” oficiāli prezentējis savu sacīkšnieku un tā civilo versiju ar tādu pašu modeļa nosaukumu „Polo R WRC”.
Rallija „Polo” zem motora pārsega atrodas 1,6 litru TSI, kas spēj attīstīt līdz 315 ZS jaudu (griezes moments sacīkšu motoriem parasti tiek turēts noslēpumā), komplektā ar sešpakāpju sekvenciālo pārnesumkārbu un visu riteņu piedziņu. Šāda spēkstacija ļauj 1200 kg smagajam auto no vietas līdz 100 km/h „palēkties” 3,9 sekundēs. Salīdzinājumā ar sērijveida „Polo” sacīkšu mašīna ir par 138 mm platāka.
„VW Polo R WRC Street” izskatās mazāk efektīvi. Tas aprīkots ar 2,0 l TSI, kas attīsta 220 ZS un 350 Nm, un sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu.
Ielas „Polo R WRC” no nulles līdz simtam spēj paātrināties 6,4 sekundēs, bet tā maksimālais ātrums ir 245 km/h.
Ielas versijai pilnpiedziņa netiek piedāvāta. Ārēji rallija replika ir atpazīstama pēc oriģinālā krāsojuma ar pelēkām un zilām svītrām, atšķirīgiem buferiem, neliela antispārna piekto durvju augšmalā un difuzora zem aizmugurējā bufera, kā arī speciāla dizaina 18-collīgiem „Cagliari” riteņu diskiem.
Ražotāja informācija liecina, ka „VW Polo R WRC Street” tiks izlaists limitētā 2500 automobiļu sērijā, tirgū tas nonāks rudenī un tikai pie Eiropas dīleriem. Cena pagaidām nav zināma.