Dinamiskā piecdurvju kupeja ieguvusi jaunus priekšējos lukturus un 4,0 l TFSI dzinēju ar 560 ZS jaudu un cilindru atslēgšanas sistēmu COD.
„Audi RS 7 Sportback apliecina, ka RS modeļi ir mūsu zīmola labākie un sportiskākie modeļi,” apgalvo „Audi AG” tehniskās izstrādes nodaļas valdes loceklis Ulrihs Hakenbergs. „Jaudīgais V8 dzinējs apvienojumā ar „quattro” piedziņu un vieglo konstrukciju padara „RS 7 Sportback” par sporta aprīkojuma paraugu, kas patiks ikvienam dinamiskas un efektīvas braukšanas piekritējam.”
Garš dzinēja pārsegs, sportiski un plūstoši C balsti slīpās formas aizmugurējā daļā atstāj estētisku pirmo iespaidu. Nedaudz izmainīts arī priekšējais buferis ar gaisa ieplūdes atverēm. Vienrāmja režģim pieskaņotajos priekšējos lukturos iestrādātas diodes, kas iekļautas standartaprīkojumā. Pēc pieprasījuma automobili iespējams aprīkot ar inovatīvo „Matrix LED” tehnoloģiju, kas pieejama tikai komplektā ar tumšo apdari. Šajā piedāvājumā ietverti arī dinamiskie pagriezienu rādītāji priekšpusē. Arī aizmugurējiem lukturiem ir jauns dizains. Virsbūves krāsu klāsts papildināts ar „Floret Silver”, „Glacier White”, „Mythos Black” un „Sepang Blue”.
Salonā nelielas modifikācijas skārušas priekšējo paneli – ventilācijas deflektorus, pārnesumu pārslēgšanas lāpstiņas aiz stūres un „quattro” emblēmu mērinstrumentu panelī. Standartaprīkojumā iekļautā „MMI navigation plus” tagad izmanto jaunākās paaudzes informācijas un izklaides sistēmas modulāro platformu.
Tās būtiskākais jauninājums ir „Audi” partneru „Nvidia” izstrādātais grafiskais procesors.
4,0 l TFSI dzinējs nodrošina tādu pašu jaudu kā iepriekš — 412 kW (560 ZS) — un nemainīgu 700 Nm griezes momentu diapazonā no 1750 līdz 5500 apgr./minūtē. Tas ļauj piecdurvju kupejai 3,9 sekundēs paātrināties no 0 līdz 100 km/h. Pateicoties papildaprīkojumā pieejamajiem dinamikas komplektiem, automobiļa maksimālais ātrums var sasniegt sasniedz 280 vai 305 km/h. ECE ciklā V8 turbomotors patērē tikai 9,5 l/100 km un saražo 221 g/km CO2 izmešu. Galvenais šīs efektivitātes faktors ir cilindru atslēgšanas sistēma COD, kas dzinēja daļējas noslodzes gadījumā izslēdz četrus cilindrus.
Astoņu pakāpju „tiptronic” pārnesumkārba ir radīta sportiskam sniegumam. Par papildu samaksu „Audi” visu riteņu piedziņu iespējams papildināt ar aizmugurējās ass sporta diferenciāli.
„RS 7 Sportback” standartaprīkojumā iekļautā pneimatiskā piekare ar adaptīvo amortizācijas kontroli ļauj pazemināt automobiļa virsbūvi par 20 mm. Tās vadība ir iestrādāta „Audi drive select” braukšanas dinamikas sistēmā. Bet kā alternatīvu „Audi” piedāvā „RS sport plus” piekari ar dinamisko braukšanas kontroli DRC. Papildus iespējams izvēlēties arī dinamisko stūrēšanu ar pastāvīgi mainīgu stūres pārnesumskaitli.
Uzlabotais „Audi RS 7 Sportback” jau bāzes komplektā aprīkots ar kaltiem 20 collu vieglmetāla diskiem,
bet papildaprīkojumā pieejami 21-collīgi alumīnija diski. Ventilēto bremžu disku viļņotā forma ļāvusi padarīt tos vieglākus. Kā sportiskāku alternatīvu „Audi” iespējams uzstādīt oglekļa šķiedras keramiskos diskus.
Vācijas tirgū „Audi RS 7 Sportback” būs pieejams sākot ar 2014. gada trešo ceturksni. Tā sākuma cena – 113 300 eiro.