Februāra otrajā pusē, atklājot otrās paaudzes “Nissan Qashqai” pārdošanu Ziemeļvalstīs un Baltijā, iesaistot sabiedrībā pazīstamus vietējos ļaudis, galvaspilsētās tiks rīkota speciāla reklāmas kampaņa Unlock the city (atslēdz pilsētu). Kampaņa tiks uzsākta Tallinā un turpināta Rīgā (20.-21.02), Viļņā, Helsinkos, Oslo, Kopenhāgenā un Stokholmā.
„Mēs vēlamies, lai jaunais “Qashqai” potenciālajiem pircējiem tiek parādīts savā dabiskajā vidē, turklāt akcija ļaus cilvēkiem uzzināt ko jaunu par viņu pašu valsts galvaspilsētu. Ceram, ka kampaņa arī palīdzēs atklāt Eiropā vislabāk pārdotā “Nissan” modeļa būtību – tas ir patiess pilsētas krosovers ar daudzām jaunām tehnoloģijām, kas atvieglo autovadītāja dzīvi un braukšanu padara daudz ērtāku,” klāsta “Nissan Nordic Europe” komunikāciju direktore Taina Erkila.
Akcijas laikā katras valsts galvaspilsētā spciāli izveidota komanda kādas vietējās zvaigznītes vadībā meklēs atbildes uz jautājumiem, ko kampaņas laikā būs iesūtījuši interesenti.
Kampaņas sākumā vienu nedēļu ikviens interesents var uzdot jebkādus ar dažādām vietām Rīgā saistītus jautājumus interneta vietnē: http://www.unlockriga.lv/. Piemēram, Jūs varat pavaicāt, kur Rīgā var atrast vislabākos veģetāros burgerus vai maigāko cafe latte. Nākamajā kampaņas posmā trīs jaunie “Qashqai” braukās pa pilsētu, meklējot atbildes uz uzdotajiem jautājumiem.
“Qashqai” ielu komandu Rīgā vadīs TV seja un radio balss Baiba Sipeniece-Gavare. Atbildes nebūs iepriekš paredzamas, un tās vienmēr tiks meklētas ar īpašu pieeju, apgalvo akcijas rīkotāji. Ielu komanda 20. un 21.februārī arī pārraidīs tiešraidi http://www.unlockriga.lv/. Pēc tam visas atbildes tikšot apkopotas un atspoguļotas arī akcijas centrālajā norises vietā Rīgā, tirdzniecības centrā „Alfa” 28. februārī un 1. martā.
Interesentiem, sekojot akcijai un tajā izskanošajam, tomēr derētu paturēt prātā, ka tas ir reklāmas pasākums
un “Nissan” pieaicinātā iepazīstināšanas komanda, tostarp vietējā slavenība, esam gandrīz 100% droši, par savu darbību saņem atalgojumu.
Piebildīsim, ka pirmās paaudzes “Qashqai” tiešām izrādījās necerēti veiksmīgs modelis. Kopš tā parādīšanās tirgū 2007.gadā, pasaulē ir pārdoti 2 miljoni “Qashqai”, no kuriem vairāk nekā 1,5 miljoni Eiropā. Pilnīgi jaunā otrās paaudzes “Qashqai” pārdošana sāksies 24. februārī, un tā cena ir, sākot no 16 990 €.
Tirdzniecības sākumā tiks piedāvātas trīs turbodzinēju versijas: 1,2 l DIG-T benzīna dzinējs (115 ZS) un divi dīzeļdzinēji: 1,5 l dCi (110 ZS) un 1,6 l dCi (130 ZS).