Vācu izdevuma „Autozeitung” lasītāji sadala „Auto Trophy 2012” balvas

Auto-Trophy-2012_0

Vācijas autožurnāla „Autozeitung” vairāk nekā 110 000 lasītāju aptaujā noskaidroti konkursa „Auto Trophy 2012” balvu ieguvēji. Dažādās kategorijās žurnāla lasītājiem bija iespēja balsot kopumā par 400 dažādiem automobiļiem. Rezultātos jaušama vāciešu patriotiskā attieksme pret pašmāju ražotājiem, taču tik un tā ir interesanti iepazīties  ar tik lielas auditorijas balsojuma rezultātiem, jo ikvienā kategorijā tika nominēti kā vācu autobūves uzņēmumu, tā arī importētie automobiļi.

Diseldorfā klasisko automobiļu centrā „Classic Remise” 20.novembrī jau 25. reizi notika autonozarē nozīmīgo „Auto Trophy” balvu pasniegšanas ceremonija. Uzvarētāji tika apbalvoti galā pasākumā, piedaloties aptuveni 250 viesiem no biznesa, politikas un sabiedrības aprindām.

Laureāti tika paziņoti 29 kategorijās un kopumā, balsojot par saviem favorītiem, dalību ņēma 110 825 lasītāji.

Jāpiebilst, ka balsojumā piedalījās ne tikai paši jaunākie auto modeļi.

“Auto Trophy 2012″: uzvarētāji:

Kategorijā pilsētas auto jeb „Citycars”: “Opel Adam” (30,0% respomndenti): jaunais amerikas vācietis “Adam” ir apsteidzis Vācijas vācieti „VW Up”.

Kategorijā „Citycars imports”: „Skoda Citigo” (23,7%): Spēcīgs arguments ir bijis „VW Up” dvīņa cena 8890 eiro, turklāt vācu radinieks.

Kategorijā mazauto jeb „Kleinwagen”: „Audi A1” (36,4%): Tikai 3,95 metrus garš, bet jau „Audi”!

Kategorijā „Kleinwagen imports”: „Citroen DS3” (14.5%): Ar savu atšķirīgo dizainu spējis apstegt „Alfa Romeo Mito”.

Kategorijā „Kompaktklasse”: „VW Golf VII” (20,9%): Visnozīmīgākajā tirgus segmentā gigantu cīņā ārkārtīgi tuvs rezultāts, bet „Volkswagen” tomēr spējis iegūt mazliet vairāk simpātiju nekā ”Audi” un „Mercedes”.

Kategorijā „Kompaktklasse imports”: „Seat Leon” (16,3%): Vācieši tomēr izšķīrušies par „Volkswagen” radinieku, atstājot zemāk „Alfa Romeo Giulietta” un „Volvo V40”.

Kategorijā vidējā klase jeb „Mittelklasse”: „BMW 3.Series” (31,4%): ‘BMW 3.sērija” pārliecinājusi gandrīz trešo daļu no visiem respondentiem.

Kategorijā „Mittelklasse imports”: „Mazda6” (19,8%): ģimeniskums un degvielu taupošie „SKYACTIV” dzinēji ir bijuši „Mazda6” ieroči pret pagājušā gada uzvarētāju „Volvo”.

Kategorijā lielā klase jeb „Oberklasse”: „Audi A6” (18,5%): Starp 17 pievilcīgiem kandidātiem „Audi A6” spējis uzvarēt gan iekšējā konkurencē ar ‘Audi A7 Sportback”, gan divus „BMW”.

Kategorijā „Oberklasse imports”: „Jaguar XF” (40,2%): Jau ceturto gadu pēc kārtas „XF” izvirzīts importēto auto vidū. Šoreiz ar 40,2% balsīm.

Kategorijā „Luxuxklasse”: „Porsche Panamera” (21,2%): „Panamera” spējis apsteigt „Audi A8”, bet „BMW 7.Series” izspiedis no trijnieka „Mercedes S-Klass”.

Kategorijā „Luxuxklasse imports”: „Aston Martin Rapide” (30,8%): Jau ceturto triumfē „Aston Martin Rapide”, bet „Bentley Continental” izkr’;it no trijnieka.

Kategorijā „Cabrios bis 30 000 Euro”: „BMW 1.Series Convertible” (22,5%): Kompaktais „BMW”kabriolets priekšā sīvākajam sāncensim „Audi A3 Cabriolet”.

Kategorijā „Cabrios bis 30 000 Euro imports”: „Mazda MX-5” (44,0%): Hirosimas Roadster atkal ir nepārspējams. .

Kategorijā „Cabrios über 30 000 Euro”: „Mercedes SLS AMG Roadster” (13,4%): Trīsstaru zvaigznes „Super Sport Roadster” izrādījies pievilcīgāks nekā „Porsche 911 Cabriolet” un „Audi R8 Spyder”.

Kategorijā „Cabrios über 30 000 Euro imports”: „Bentley Continental GTC” (11,4%): Pirmo reizi „Auto Tropye” 25 gadu vēsturē „Bentley” ieņēmis „pole position”. Ar 314-km/h maksimālo ātrumu gāžot no troņa „Ferrari 458 Spider”.

Kategorijā sporta auto jeb „Sportwagen”: „Porsche 911” (30,1%): „Porsche” bija un paliek mīļākiais vācu sporta auto. Nākamajā gadā tam būs jau 50 gadu vēsture. Ieraksts: Ceturtdaļgadsimta laikā „Porsche” ieguvis 19 „Auto Trophy” trofejas.

Kategorijā „Sportwagen imports”: „Jaguar F-Type” (25,4%): Vēl pat nenonācis uz ceļiem, bet ja numur viens – patiess uzvarētājs ar 495 Zs jaudu. Iepriekšējais čempions „Chevrolet Camaro” padodas.

Kategorijā „Supersportwagen”: „Mercedes SLS AMG” (27,8%): Superzvaigzne nav zaudējis savu pievilcību, jo ir pilnīgi jauns 631 Zs „SLS AMG Black Series”.

Kategorijā „Supersportwagen imports”: „Aston Martin Vanquish” (18,7%): Pats jaunais „Vanquish” ar alumīnija rāmi, oglekļa šķiedras virsbūvi, sešu litru V12 (573 Zs) motoru jeb tomēr Bonds… Džeims Bonds. „Ferrari” konkurenti „atpūšas”.

Kategorijā „Vans”: „VW Multivan” (18,0%): Neviens cits modelis pēc respondentu viedokļa neapvieno tik daudz iespēju barukt cilvēkiem kopā ar bagāžu.

Kategorijā „Vans imports”: „Seat Alhambra” (13,8%): „Seat gūst Hat-trick – triumfē jau trešo gadu pēc kārtas, iespēja izizvēlēties visu riteņu piedziņu un labvēlīga bāzes cena pārliecina.

Kategorijā SUV jeb „Geländewagen bis 30 000 Euro”: „VW Tiguan” (26,0%): Neskatoties uz sesto ražošanas gadu „Tiguan” reģistrēšanas statistika savā tirgus segmentā dara savu.

Kategorijā SUV jeb „Geländewagen bis 30 000 Euro imports”: „Škoda Yeti” (13,7%): Bijis teju nepieciešams fotofinišs, lai noteiktu „Tiguan” tehniskā līdzinieka uzvaru pār „Mazda CX-5”.

Kategorijā SUV jeb „Geländewagen über 30 000 Euro”: „Audi Q5” (16,2%):  Q5 valda pār 35 konkurentiem. Turklāt būs arī SQ5 ar 313 Zs trīs litru V6 dīzeļdzinēju.

Kategorijā SUV jeb „Geländewagen über 30 000 Euro imports”: „Range Rover Evoque” (27,1%): Lai dzīvo Britānija! Lai arī kas tagad ir „Range Rover” īstie īpašnieki, vāciešiem tas patīk.

Kategorijā lētākais jeb Preiswertestes Auto: „Škoda Rapid” (26,3%): Taupība paliek taupība, bet vācietis meklē arī kvalitāti un… Dačijas paliek aiz borta.

Kategorijā „Elektroauto”: „Opel Ampera” (19,7%).: Ja par „Rapid” arī latvietim gan jau būtu grūti iebilst, tad šai gadījumā savs krekls tomēr izrādījies tuvāks, jo „Ampera” un „Chevrolet Volt” faktiski ir kā viens pret vienu, tikai zibens vietā uz deguna krusts.

Katerorijā labākā reklāma jeb „Beste Werbung”: „BMW” (17,8%): „Autozeitung”lasītāji domā, ka „BMW” visveiksmīgāk nogādā skaidrus vēstījumus līdz patērētājam.

Kategorijā kvalitātes balva jeb „Quality Trophy”:  „Mercedes”: Lasītāju aptaujas “AUTOZEITUNG-Qualitats-Report 2011″ un vairāk nekā pieci miljoni GTU tehnisko apskašu inspekcijas liecina, ka „Mercedes” ir spicē.