Vai „Opel” atgūs rentabilitāti? Gada pirmajā ceturksnī pieaug tā daļa Eiropas vieglo auto tirgū

Opel logo

Šā gada martā „General Motors” (GM) sastāvā ietilpstošais vācu autoražotājs „Adam Opel AG” Eiropā kopumā sasniedzis noietu 6,7% no kopējā transportlīdzekļu tirgus, tiek ziņots no uzņēmuma galvenās mītnes Riselheimā (Vācija). Tas ir ausgtākais sasniegums kopš 2011.gada.

Saskaņā ar provizoriskiem datiem, jaunu „Opel” transportlīdzekļu reģistrācija šā gada martā pieaugusi līdz aptuveni 133 700 vienībām, kas ir 9,3% pieaugums, salīdzinot ar pagājušā gada martu. Kopumā gada pirmajos trīs mēnešos „Opel / Vauxhall” („Opel” tirdzniecības zīmols Apvienotajā karalistē) transportlīdzekļu reģistrācija sasniegusi aptuveni 271 000 auto.

“Daudzi Eiropas tirgi beidzot atkal aug un ir pozitīva zīme, ka šajā situācijā aug arī „Opel / Vauxhall” tirgus daļa,” klāsta par pārdošanu atbildīgais „Adam Opel AG” valdes loceklis Peters Kristians Kūsperts.

Vislielākais pieprasījums ir pēc mazā apvidnieka „Mokka”,

uz ko pašreiz saņemti ap 215 000 pasūtījumi, ziņo uzņēmums. Tam seko mazauto „Adam” ar 80 000 pasūtījumiem un zīmola flagmanis „Insignia” – 85 000 pasūtījumi.

Martā un visu gada pirmo ceturksni „Opel / Vauxhall” bijis veiksmīgs savā vietējā tirgū Vācijā, kur tirgus daļa martā sasniegusi 7,1%. Savukārt Apvienotajā Karalistē „Vauxhall” pārdošana, salīdzinot ar pērnā gada martu, pieaugusi par 17%, ziņo uzņēmums.

Piebildīsim, ka, neskatoties uz interesanto un konkurētspējīgo modeļu gammu, kopumā „Opel” ilgstoši nes zaudējumus GM un par izmaiņām šai situācijā pagaidām nekādu ticamu ziņu nav. Vienlaikus jāatzīmē, ka „Opel” automobiļu pircējiem uzņēmuma negatīvie finanšu rādītāji nekādas neērtības nerada. Proti, nav dzirdēts, ka tamdēļ būtu traucēta jaunu automobiļu pārdošana vai klibotu rezerves daļu piegādes un autorizēto servisa punktu pakalpojumi. „Adam Opel” saņem finansiālu atbalstu no lielās mātes kompānijas.

Birkas: