Parīzes autošovā galvenā uzmanība „Volkswagen” stendā, protams, vērsta jaunajam „Golf VII” – visā autoindustrijas vēsturē vienam no nozīmīgākajiem modeļiem, jeb precīzāk sakot, tā jaunākajai, jau septītajai paaudzei. Līdztekus tiek parādīti arī jau gandrīz ražošanai gatavo īpašo sēriju „Golf BlueMotion” un „Golf GTI” prototipi.
Jaunais ‘Golf VII” plašai auditorijai Parīzē tiek demonstrēts pirmo reizi, taču tas būs pieejams pārdošanā visā Eiropā jau šoruden. Bestsellera jaunā paaudze piedāvā papildu vietu pasažieru kājām aizmugurē un par 30 litriem lielāku bagāžas nodalījumu nekā priekšgājējs, kā arī jaunas progresīvas drošības un izklaides sistēmas. Jaunumi, protams, būs rodami arī zem motora pārsega. Jauni, ekonomiski dzinēji, piemēram, 140 Zs benzīna dzinējs ar cilindru atslēgšanas funkciju un patēriņu 4,8 l/100 km (121 g/km CO2), pēc ražotāja paustā, izmanto vidēji līdz pat 23% mazāk degvielas nekā to priekšteči.
Viss liecina, ka „Volkswagen” ir cieši apņēmies turpināt sava bestsellera veiksmes stāstu.
Parādot ražošanai gandrīz gatavu nākamā „Golf BlueMotion” konceptu, „Volkswagen” sniedz apmeklētājiem ieskatu arī vairākās izsmalcinātās, taču pieejamās degvielas taupīšanas tehnoloģijās. Jaunais „Golf BlueMotion” izcelšoties ar vidējo degvielas patēriņu tikai 3,2 l/100 km. Modeļa ražošana pilnībā tikšot uzsākta 2013. gada vasarā.
Savukārt jaunā „Golf GTI” konceptauto esot pierādījums tam, ka sportiski transportlīdzekļi varot būt arī ekonomiski, apgalvo „Volkswagen”. Septītās paaudzes sportiskā klasika spēšot piedāvāt degvielas patēriņu 6,0 l uz 100 km. Salīdzinot ar priekšgājēju, vidējais 220 Zs „Golf GTI” degvielas patēriņš esot samazināts par 1,3 litriem jeb 18%.