Vīnē, 34.starptautiskajā autonozares simpozijā „Volkswagen AG” valdes priekšsēdētājs Martins Vinterkorns ziņoja, ka tuvējā termiņā „Volkswagen” koncentrējas uz augstas veiktspējas dīzeļdzinēja un jaunas desmitpakāpju transmisijas izstrādi.
Vinterkorns simpozijā paziņoja, ka „Volkswagen” koncerns ir uzstādījis mērķi līdz 2020.gadam samazināt Eiropas jauno automobiļu CO2 izmešu daudzumu līdz vidēji 95 g/km, kā arī to, ka ka vidējā un ilgā termiņā dažādas piedziņas sistēmu tehnoloģijas pastāvēs viena otrai līdzās. To skaitā ietilps augstas efektivitātes iekšdedzes dzinēji un dabasgāzes sistēmas, kā arī hibrīdpiedziņas un elektromobiļi.
Akcentējot iekšdedzes dzinēju potenciālu, „Volkswagen” prezentēja jaunās tehnoloģijas, kas tiks izmantotas dīzeļdzinēju nākotnes paaudzēs. Augstas veiktspējas dīzeļdzinēji no litra darba tilpuma spējot attīstīt 136 Zs maksimālo jaudu. Tie aprīkoti ar regulējamu vārstu bloku, augsta spiediena degvielas iesmidzināšanas sistēmu (līdz 3000 bāri) un kombinēto lādēšanas sistēmu ar novatorisku e-booster tehnoloģiju. Tāpat
degvielas ekonomiju un izplūdes gāzu samazināšanu plānots panākt arī ar modernas desmitpakāpju dubulta sajūga transmisijas izmantošanu.
„Volkswagen” saskata lielu potenciālu arī dabasgāzes piedziņas sistēmās: „Gāzes dzinēji ir videi draudzīgi, ekonomiski un piemēroti ikdienas lietošanai. Šī tehnoloģija jau ir pilnībā izstrādāta, un šādi automobiļi tirgū jau ir pieejami. „Volkswagen” sistemātiski piedāvās dabasgāzes tehnoloģijas modeļos „Golf TGI BlueMotion” un „Audi A3 g-tron”, sacīja Vinterkorns.
Tāpat turpmāko gadu laikā tika solīta visu grupas automobiļu klašu elektrifikācija un plug-in tipa hibrīdtehnoloģiju attīstība. Par pirmajiem „Volkswagen” grupas plug-in tipa hibrīdautomobiļiem kļūšot „Porsche Panamera” un „Audi A3 e-tron”. Tiem sekos „VW Golf” un citi modeļi, piemēram, „VW Passat”, „Audi A6” un „Porsche Cayenne”.