Pēc pāris gadus ilgušas svārstīšanās „Volkswagen AG” vadība beidzot ir devusi piekrišanu budžeta zīmola izveidei.
Kā vēsta biznesa žurnāls „Manager Magazin”, kompānijas oficiālais paziņojums ir gaidāms pēc pāris nedēļām. Tad arī tiks atklāts budžeta zīmola nosaukums. Tiek lēsts, ka pirmais lētais „folksvāgens” – tā eventuālā cena 6000 eiro –
tirgū nonāks 2016. gada beigās vai 2017. gada sākumā.
Autoindustrijas eksperti uzskata, ka lētā zīmola automobiļu izlaidei „Volkswagen” izmantos kāda ķīniešu partnera („FAW” vai „SAIC”) ražošanas jaudas. Taču automobiļus paredzēts tirgot ne tikai Ķīnā, bet arī Indijā un Okeānijas reģionā, Āfrikas valstīs un visbeidzot iespējams arī Austrumeiropā, konkurējot ar „Dacia” un „Datsun”. Plānotais tirdzniecības apjoms – pusmiljons vienību gadā.