„Volkswagen Passat” astotā atnākšana

Volkswagen-Passat_11

Autokompānija „Volkswagen” publicējusi „Passat” jaunās paaudzes pirmos attēlus un tehnisko informāciju.

Prezentējot jauno modeli, „Volkswagen” prezidents Martins Vinterkorns uzsver: „Mēs lepojamies ar to, ka „Passat” ir veiksmīgākais vidējās klases auto pasaulē un tā tam jāpaliek arī turpmāk!”

„Passat” astotās paaudze tapusi uz „VW” modulārās modeļu platformas „MQB”, kas ir pamatā arī kompaktajam Golf un vēl veselai virknei tā atvasinājumu. Šāds risinājums ļāvis samazināt auto svaru par 85 kg. Salīdzinot ar līdzšinējo modeli, jaunais (sedans) ir par 2 mm īsāks, 12 mm platāks un 14 mm zemāks, savukārt riteņu bāze pieaugusi par 79 mm. Priekšējā un aizmugures pārkare sarukusi attiecīgi par 67 un 13 mm, savukārt bagāžas nodalījuma tilpums palielināts par 21 litru sedanam (līdz 586 l) un 47 litriem universālam (līdz 650 litriem).

Volkswagen-Passat_02

Jaunajam „Passat” būs pieejami 10 dažādi benzīna un dīzeļdzinēji ar turbokompresoru, tiešās iesmidzināšanas sistēmu jaudas diapazonā no 120 ZS līdz 280 ZS. Visi atbilst „Euro 6” izmešu standartam. To degvielas patēriņš un CO2 izmešu daudzums vidēji samazināts par 20%. Visas versijas aprīkotas ar „Start-Stop” sistēmu un reģeneratīvās bremzēšanas sistēmu.

„Passat” pirmo reizi būs pieejams arī ar hibrīda dzinēju,

kur spēka agregātu tandēmā apvienots 115 kW benzīna motors un 80 kW elektromotors. Ar sistēmas summāro jaudu 155 kW (211 ZS) šis būs jaudīgākais no elektrotīkla uzlādējamais hibrīds. Kā liecina ražotāja informācija elektriskajā režīmā ar to būs iespējams nobraukt līdz 50 km.

Volkswagen-Passat_14

Motori tiks komplektēti ar sešpakāpju manuālo vai septiņu pakāpju DSG transmisiju.

Ksenona starmešu vietā jaunais „Passat” izmanto diožu tehniku, turklāt gan priekšā, gan aizmugurē, bet asistentu klāstam pievienota uzlabota parkošanās palīgsistēma, kas prot novietot automobili stāvvietā neatkarīgi no tā, vai tā izvietota perpendikulāri vai paralēli apmalei. Pircējam noderēs gan panorāmas novērošanas sistēma, , gan aktīvā kruīzkontrole ar automātiskās bremzēšanas funkciju, noguruma asistents, joslas pārkāpšanas brīdinājuma sistēma, ceļazīmju atpazīšanas sistēma u.tml. Par papildu samaksu tradicionālo mērinstrumentu paneli varēs nomainīt ar modernu 12,3 collu TFT ekrānu, kas spēj atainot visdažādāko informāciju, sākot no spidometra un tahometra rādījumiem un beidzot ar navigācijas karšu norādēm 2D un 3D formātā. Opciju sarakstā tiek solīta „Discover Pro” multimediju sistēma, kas apvieno 10 GB cieto disku, USB pieslēgvietu, „Bluetooth” atbalstu un bezvadu interneta pieslēgumu. Jāatzīmē arī „Emergency Assist” sistēma, kas ārkārtas gadījumā (piemēram, vadītājs zaudējis samaņu) pārņem vadību un apstādina automašīnu ceļa malā, kā arī „Trailer Assist” – parkošanās palīgsistēma, kas novietos automobili stāvvietā arī tad, ja tas velk aiz sevis piekabi.

Volkswagen-Passat_Variant_0c

Jaunās paaudzes „VW Passat” Vācijā var pasūtīt, jau sākot ar 10. jūliju. Sedana bāzes cena ir 25 875 eiro, bet universāla – 25 950 eiro.

Birkas: