„Volkswagen” sola piecu gadu laikā kļūt par pasaules līderi elektromobiļu tirgū

„Volkswagen” koncerns ir uzstādījis mērķi kļūt par globālo elektromobiļu tirgus līderi, 65. starptautiskajā autoizstādē Frankfurtē paziņojis „Volkswagen AG” vadītājs Martins Vinterkorns.

„Mēs sākam pareizajā laikā. Mēs elektrizējam visas automobiļu klases, un tāpēc mums ir viss nepieciešamais, lai līdz 2018.gadam padarītu „Volkswagen” koncernu par labāko autoražotāju visās jomās, tostarp elektriskajā mobilitātē,” sacījis Martins Vinterkorns.

Vinterkorns ir pārliecināts, ka „Volkswagen” pozīcijas ir pietiekami spēcīgas:

„Mums ir visaptverošākā pieeja rītdienas mobilitātei. Sākot no ļoti efektīviem, videi draudzīgiem dīzeļdegvielas, benzīna un dabasgāzes dzinējiem līdz klasiskiem hibrīddzinējiem, elektriskajiem dzinējiem un plug-in tipa hibrīdautomobiļiem – neviens cits automobiļu ražotājs nespēj mēroties ar mūsu plašo piedāvājumu”.

Uzņēmums vēlas iegūt jaunus klientus ar elektriskajiem automobiļiem, kas ir tehniski moderni, praktiski ikdienas lietošanā, droši un pieejami par pieņemamu cenu, un vadošajā automobiļu industrijas izstādē prezentē tādus modeļus kā pilnībā elektriskie „e-up!” un „e-Golf”, kā arī plug-in tipa „Audi A3 e-tron” hibrīdautomobilis un „Porsche Panamera S E-Hybrid”.

Sākotnēji līdz 2014.gadam kopumā tikšot piedāvāti 14 dažādi koncerna zīmolu modeļi ar elektriskās vai hibrīdpiedziņas tehnoloģiju. Ja pieprasījums būšot pietiekams, ar alternatīvām piedziņām varētu tikt aprīkoti līdz pat 40 jauni modeļi. Vinterkorns uzsvēra, ka „Volkswagen” ir nostādījis elektrisko mobilitāti „koncerna centrā”: „Mūsu sastāvdaļu ražotnēs ir uzkrātas zināšanas par elektriskajiem dzinējiem un akumulatoru sistēmām, pie mums strādā 400 labākie elektrisko piedziņu speciālisti, un šajā jauno tehnoloģiju jomā mēs esam apmācījuši gandrīz 70 000 izstrādes, ražošanas un apkalpošanas darbiniekus – tā ir lielākā elektrifikācijas apmācības programma nozarē”.

Birkas: