Pēc atteikšanās no lielajiem sešu un astoņu cilindru dzinējiem „Volvo” inženieri visu uzmanību koncentrējuši „Drive-E” spēka agregātu saimei.
Kā liecina ražotāja izplatītā informācija, līdz 2016. gadam tiks izstrādāta pilna „Drive-E” dzinēju gamma. Bet pēc tam spēki tiks veltīti dzinēju skaita samazināšanai.
Vēl līdz desmitgades beigām „Volvo” sola laist klajā nākamās paaudzes trīscilindru dzinējus
– gan benzīnniekus, gan dīzeļus. To galvenā priekšrocība būs ekonomiskums un augsts griezes moments. Cik šādu dzinēju būs, pagaidām netiek precizēts, taču zināms, ka par šīs saimes pirmdzimto kļūs 1,5 l turbomotors. Populārā britu izdevuma „Autocar” žurnālisti noskaidrojuši, ka šādu dzinēju paredzēts uzstādīt sedanam „S60”, universālam „V50”, kā arī mazākiem modeļiem.
Tiek uzsvērts, ka ar tik maziem dzinējiem nav paredzēts aprīkot „Volvo” lielos modeļus, tostarp topošo krosoveru „XC90”. Taču vienlaikus netiek arī izslēgts, ka kompakts trīscilindru iekšdedzes dzinējs varētu kļūt par hibrīdsistēmas komponentu.
Maza izmēra un darba tilpuma dzinēji nav kādas atsevišķas kompānijas untums. Likumdošana paredz, ka 2020. gadā ikviena ražotāja izgatavotās modeļu gammas automašīnu emisiju vidējais līmenis nedrīkstēs pārsniegt 95 g/km.