„VW” bosi dod zaļo gaismu „Lamborghini Urus”

Lamborghini-Urus_Concept_2012_1024x768_wallpaper_06

Vēl rudenī „Volkswagen” direktoru padome nosprieda, ka „Bentley” un „Lamborghini” apvidus automobiļu izlaidei nav racionāla pamatojuma, bet tagad viedoklis ir krasi mainījies. 

„Audi” boss Rūperts Štadlers apstiprinājis, ka „Urus” liktenis ir izlemts – kompānijas vadība devusi rīkojumu turpināt „Lamborghini” apvidus automobiļa sagatavošanu, lai 2016. gadā to palaistu sērijveida ražošanā.

Starp citu, ”Urus” būs „vispieejamākais” no modeļiem, jo tā prognozētā cenas latiņa nolikta pie 170 tūkstošu eiro robežas.

Eksperti lēš, ka no ekonomiskā viedokļa tas varētu izrādīties visai ienesīgs projekts, jo tehniski „Urus” būs unificēts ar citiem koncerna lielajiem apvidniekiem – „VW Touareg”, „Audi Q7” un „Porsche Cayenne” – un tam tiks izmantot tā pati „MLB” modulārā platforma, kas „Bentley EXP 9”. Lai gan šī informācija pagaidām nav oficiāli apstiprināta. Tāpat kā nekas daudz nav zināms par „Lambo” apvidnieka tehnisko pildījumu. Tikai tas, ka tam būs 600 ZS dzinējs. Un pagaidām varam tikai zīlēt, vai tas būs V8 vai V10…

Līdzīgi kā „Bentley” krosovera, arī „Lamborghini Urus” plānotais ražošanas apjoms 3000 automobiļi gadā. Un kā perspektīvākie tirgi tiek minēti ASV, Tuvējo Austrumu reģions, Ķīna un Krievija (kur godīgu un bagātu cilvēku netrūkst J).